måndag 16 december 2013

Still sleeping

För första gången testar jag att skriva ett inlägg blundande... Dels är jag lite trött i ögonen och sen vill jag testa och se hur många fel jag får.

Det blev ingen rom och cola i helgen.. jag är inte så bra på det här med drinkar. Men Clarion hotell var trevligt och gemytligt, bortsett från att servicen i baren var usel.

Trots ingen rom är jag trött idag. Ändå var helgen för övrigt lugn och mysig och avslutades med pizza och Pappas pengar.

I veckan väntar barnfri tid, prassel och pyssel och så äntligen ett risörbesök!
Nu ska jag öppna ögonen.. jag har kaffe att dricka.

Hade och gomorgon!

2 kommentarer:

  1. Håller totalt med om det där med servicen i baren! Vi gick därifrån när det började växa mossa på oss :)

    SvaraRadera
  2. Jaaa men så trist.. de hade ibland inte ens fullt upp utan stod och gjorde andra saker och ignorerade gästerna.
    Undra om det är deras affärsplan, att vara lite dryga;)?
    /p

    SvaraRadera