onsdag 18 december 2013

Nytt utseende & obehagliga saker

Som ni ser har jag hottat till bloggen lite. Städat upp. Däremot har alla gästbloggare mystiskt försvunnit!=(

Och apropå mystiskt, vad är det för galning som kliver upp 06.40 och bjuder över mig på Tradera? Smart att passa på när jag är i nattmössan och trög på knapparna. Överbjuden på världens finaste fuskpälsväst...

och apropå pälsvästar, hur fint ser det inte ut med alla kaninpälsar som figurerar på Tradera, men hur obehagligt skulle inte det kännas att bära en sådan!? Nej, jakten på en ny fuskpäls fortsätter och den här gången ska jag vaka hela natten vid telefonen mot ottan...


Och apropå julotta, här är Linda och Lindas tomte, som jag var och hälsade på igår. Linda och tomten ville göra ett familjejulkort och det är klart man ställer upp...

Det var jättetrevligt. Även om jag har lite svårt för den här typen av obehagliga och narcissistiskt störa män.

 

Och apropå obehagligt, igår var vi även och hämtade ut obehagliga böcker som Linda beställt. Förutom den här boken hade hon också beställt "Tusen små gråtande pojkar som dog i badkaret" och uppföljaren "Tusen små hungriga pojkar som föddes utan mammor". 

Elände. 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar