onsdag 18 december 2013

Paketkrisen


Jag är helt snurrig av alla paket men inte har de med julen att göra. 

Jag vet inte hur många paket som är på väg till mig genom Sverige och jag börjar tappa kontrollen på vilket kollinummer som tillhör vad och vad jag har beställt. Det strömmar in hot-leveransbesked och "dittpaketärpåväg"-sms.. 

Men jobbigast är att fatta skillnaden mellan shenker, DHL, mypack och allt vad de heter och vem som samarbetar med vem. Jag driver cityaffärsgubben och Minimarttanten till vansinne. 

Idag beställde jag också lite nya affisher att hålla reda på. Imorgon kl 11 vet jag att det kommer ett paket för det fick jag dirigera om, till jobbet! Men vad det är i det vet jag inte. Kanske plastfickor. 

Idag lyckades jag i alla fall hämta ut ett på rätt ställe och det innehöll kuddfodralen!:)

Nu ska jag ta itu med att paketera in min Artydesign-lampa i ett paket som jag hittade på prokurators paketavdelning idag. 

1 kommentar:

  1. Nog är jag nyfiken på kuddfodralen!
    Lägg upp bilder..
    / södermarkar'n

    SvaraRadera