torsdag 12 januari 2012

Att gå rakt på sak; Är Ola Salo bög eller inte?


Här kan man ana det men det är bannemig inte säkert.

Här blir man tveksam men vet varken in eller ut ur garderoben.
Snälla, berätta den som vet!
Jag har verkligen noll koll...
Tex så fick jag en chock när jag fick veta att Tomas bäste kompis Simon i "Simon & Tomas" levde ihop.
Så bögtrög är jag.

Jag har ett nytt favoritprogram eftersom Gokväll verkar ha fastnat på den 23 dec.
THE VOICE SVERIGE
Ett äkta och helt underbart TV-program att gråta och skratta till.

Sen har jag ju gått och kärat ner mig i alla 4 coacherna, 
till och med lite i Uggla, men särskilt i Ola...

Så, är han bög eller inte?
Inte för att jag har med Ola Salos kärleksliv att göra...
Jag blev bara så nyfiken, men vågar inte googla fram svaret själv.

Tänk om han är det?

Tänk om han inte är det?

Tänk om han inte vet själv?

Tänk om han är bi?

Jag vet inte om jag kommer att kunna hantera sanningen...men kör ändå.
Rösta högst upp till höger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar