tisdag 31 januari 2012

Allmän dagbok

Kära dagbok. Jag knallar och går...bor kvar i samma 2:a. Är less på att promenera och på att åka buss, less på LLT:s Reseplanerare som vilseleder sina resenärer ut till Porsön och Svartöstan. Så nu har jag en date med Lohinivas Autopäärää. De borde väl kunna det här med att sätta fast backspeglar utan att använda isoleringstejp i snöstorm!?

Ny kontorsstol

Jag har valt mina favoritlåtar att ta med till kören:
Ride on
Flowers in the morning
Faster
Hallelujah
+ egenskrivna:
I believe
Home in your shoes
King & Queen




Landell
UR: Riddagboken- Säkert urtrist för er att läsa men ni kan väl snälla lådsas för min skull

Läromästare: Landell.

Övning: Galopp/voltarbete.

Öka volten, öka galoppen. Minska volten, minska galoppen, och sen förvänd galopp mitt i allt,
vilket den gamle räven kan mycket bättre än jag.


Gick sisådär. Landells gaaaaalopp känns som att sitta på en ICA-häst.


Ridläraren tipsar:
Många halvhalter, korta upp och sen eftergift en stund,
låt han löpa ett tag och fånga sedan upp karln igen när han minst anar det.


Efter strutsen
världens roligaste djur

Svårt
Men vem har sagt att det ska vara lätt att leva?
Igår fascinerades vi över Antarktis djurliv...

och inte fan lever de där pingvinerna något räkmackeliv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar