söndag 1 januari 2012

5 anledningar till att inte handdiska

1. Det är det tråkigaste som finns.
2. Det är omodernt.
3. Man blir irriterad.
4. Det otäcka ljudet.
5. Porslin går sönder.
6. Risken för skärskador är stor.
7. Man blir blöt om fötterna.
8. Man blir blöt om kläderna.
9. Man blir svettig.
10. Man är bakis.
11. Matrester är äckligt.
12. Det är ett slavarbete.
13.. Det är vinter.
14. Jordskredet i Norge.
15. Det kan vara fullmåne.

Nu har jag i alla fall diskat, för ni ska veta att jag också hatar odiskad disk
och ska nu lägga mig ner och dö lite mer.
Bilder från gårdagens fest kommer när jag sansat mig. 



5 reasons not to hand washing
First It's the most boring around.
Second It is out of fashion.
Third You become irritated.
4th It sounds nasty.
5th Porcelain break.
6th The risk of injury is great.
7th You get wet feet.
8th You get wet clothes.
9th You get sweaty.
10th They are hung over.
11th Left-over food is disgusting.
12th It is a slave.
13 .. It is winter.
14th The landslide in Norway.
15th It can be a full moon.
Now I have at least washed the dishes, for you to know that I also hate the unwashed dishes
and will now lie down and die a little more.
Pictures from yesterday's party will when I sober myself.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar