lördag 31 december 2011

Modeblogg: Som bara tjejer kan hålla på

Alternativ 1: 
Det sägs ju att man ska komma som man är.
I nåt man är bekväm i.
Alternativ 2:
Ny klänning. Känns inte bekvämt.

Alternativ 3:
Tror jag hittat den gyllene medelvägen här.
...men titta här! En tyllkjol i utklädningslådan!
Alternativ 4:
och så var jag igång igen.
Åmar mig framför spegeln och dessutom fotar.
Pinsamt.
Det får bli vad det blir.
Nu ska granen ut och mer kaffe in.
Gott Nytt år!

P & L, ni kommer att vara extra saknade ikväll
 och jag skickar en elektronisk kram & skål till er.

2 kommentarer:

  1. Hoppas och tror att jag är L:et :) kram på dig världens finaste Pernilla! Nästa år då jäklar! Mer hästar och mindre godis. Dessutom tänkte jag hitta mig en tvåbent. Mer tjejkvällar och mindre shoppa allt du ser taktik. Kraaaaam lycktis!

    SvaraRadera
  2. självklart var du L:et finaste vännen
    L= Linda Lyktstolpen
    Vi ses på det nya året!
    Med svallande hår glider vi vältränade fram på dressyrbanorna
    Kraam

    SvaraRadera