tisdag 20 december 2011

Alfapet vs Facebook & Traktorer


Snällt och beskedligt i jämförelse med mycket annat skit som tex traktorer mitt i natten.


Man kan säga att jag blev fast efter 20 minuter. Inbjudan till Betapet var precis vad jag behövde. När helvetes-traktorer envisades med att skaka om hela huset och börja dåna högt vid midnatt, kändes det bra att starta igång några hetsspel. (Varför jobbar snöröjare helt okristerliga tider? Antingen precis efter läggdags eller före man ska vakna!!.) Jag trodde ett tag att det kanske var en pansarvagnsattack mot Sverige.Under första spelet var jag helt efterbliven.
Men matchen mot HD-snubben gick bättre och jag vann efter en spännande uppslutning.

Jag behövde nåt nytt att bli hjärntvättad med efter FB
och Alfapet känns på nåt sätt betydligt nyttigare.

1 kommentar:

  1. Välkommen! Hoppas att du ska trivas i världen av ord lika bra som jag gör. Man blir helt fast :) Mkt bra hjärngympa! Vi måste ju hitta varandra och ta ett spel!

    SvaraRadera