onsdag 14 december 2011

Vad är en bal på slottet


Ä men ändå, vilket svammel. Och dyrt! Men kul för dom..




Jag vill också gifta mig!

Jo jag med.

Det börjar nästan bli äckligt. Hur bra kan man ha det? Dom kan fara åt helvete känner jag.

Jaa man blir ju illamående, måste allt vara så snyggt?


Ja men typ! Och alla barn går ihop med varandra och allt är så jävla perfekt.

Hoppas han tvättar håret innan.

Ful klänning tycker jag. :/

Nä du!;) jo för fluffig. Bra att allt inte är perfekt. Hoppas han blir för full och gör bort sig. Eller att sparrisen blir det=)
Är inte alls bitter. Båda har utväxt!

Ja de behöver blondera sig och tvätta håret! Tycker båda har blivit smörskallar! Och alldeles för krånglig klänning!! Får sparrisen verkligen dricka alkohol?

Nä jag är tveksam!

Ful sminkning också!

Nä tyckte det var snyggt! Inte undra på att han blir flottig i håret av allt det sprayet! Lite småsexig va? Men allvarligt, är alla svenson bröllop sådär extremt perfekta i minsta detalj? Man får ju ångest.


Många bett blev det.


Fult halsband.

Nämen nu gråter jag lite.

Jag erkänner, jag med. Kanske fick nåt i ögat.


Nä nu orkar jag inte längre.



Och här, ringde vi upp varandra och pratade ut.

1 kommentar:

  1. hahaha :) ska vi verkligen ha sagt allt det där? det tror jag inte... men om det hade varit vi så hade det nog säkert kunna låta sådär. En sak till! jag grät inte alls utan var täppt i näsan.
    sådeso. /Kraaaaaam

    SvaraRadera