onsdag 18 januari 2012

Update med dövörat till

Jag hör ingenting idag igen, ett riktigt handikapp i mitt jobb! Verkligheten känns overklig och jag känner mig luddig och avskuren från omvärden.

Men annars är livet tiptop! Som ni ser står jag med båda fötterna på jorden, tvätten är tvättad och sommarcykeln är i förrådet.  Jag har börjat sjunga i en ny än så länge hemlig kör. Längtar efter kameran...funderar på att bli nakenfotograf.
Eller hovfotograf. Jag får se...


Sen har indianflickan gått och blivit scout. Det är som gjort för henne. Och det är väl bättre att bära kniv i ett nördgäng som täljer tältpinnar, än i ett livsfarligt ungdomsgäng som muckar gräl på mörka torg om nätterna...?

Nä nu har jag kallpratat färdigt.
Måste lösa upp den här jobbiga proppen.

Så jag tänker stå så här ett tag till.

Husmoderstips; Valsalva manöver
Tryckutjämning som alternativ till att sticka huvudet i sanden.
En metod för tryckutjämning där individen kniper ihop näsan med handen,
stänger munnen och sedan med lungorna försöker trycka ut gas genom näsan
utan att kinderna sväller upp (ungefär som när man snyter sig), vilket kommer skapa ett tryck

som öppnar öronkanalerna för gasgenomsläpp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar