måndag 2 januari 2012

Hobbyverksamhetsfritidsintresset





















Nytt år.  Och mina älskade måndagar är tillbaka. Det kanske syns på bilden, hur tillfreds och lugn jag är i stallet? (Bilden är från i somras). Jag tror alla mår bra av att nörda in på någon form av hobbyverksamhetsfritidsintresse.


Jag har införskaffat mig en riddagbok... precis som ridfröken tyckte vi skulle göra. Där skriver jag ner lite om hur varje pass har gått, vilken häst jag ridit och vad jag ska tänka på till nästa gång. 


Idag är jag sjuk. Halva passet hade jag syrebrist och svettvallningar. Dessutom red jag uruselt och hade nästan helt glömt bort hur man styrde. Kanske är det all julmat?
I riddagboken står ordet katastrof
Men sen, helt plötsligt det gick det jättebra hela sista kvarten.
Och det är de stunder vi lever på, vi hobbyverksamhetsfritidsintresseutövare.
Aha-upplevelserna.


(Bilder från den otroligt roliga nyårsfesten kommer när jag återhämtat mig).


New this year on this blog! Translation into another language directly from google translate, as a good service to my readers in the world, here you are! 
Look for your flag symbol



Hobbyhobby
New year. And my beloved Mondays are back. It might see in the picture, how satisfied and calm I am in the stable? (The picture is from last summer). I think all benefit from being nerds into some kind of hobbyhobby.


I have purchased me a riddagbok ... just like ridfröken thought we would. Where do I write down a little bit about how each session has gone, the horse I rode and what I will think about for next time.


Today I am sick. Half the session, I had a lack of oxygen and perspiration flushes. In addition, I rode lousyand had almost completely forgotten how to ruled. Maybe it's all the Christmas food?
In riddagboken the word disaster.
But then, suddenly there was a great time throughout the last quarter.
And there are the moments we live in, we hobbies hobby practitioners.
Aha-experiences.


(Photos from the hilarious New Year's celebration will come when I recovered myself).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar