måndag 9 december 2013

Presentkort på sömn


Jag ligger på min standardplats och tänker på att jag har ett litet presentkort till en resebyrå. En rätt liten summa men jag har det där kortet som en livlina. En "panic last minute survivor plan" att ta fram om jag blir för trött. Jag tänker använda det till att åka och sova på hotell nämligen. Sova och äta frukost. 

Idag hade jag möte med Pia på kontoret. Älskar att prata med smarta människor och så skönt att ha någon att bolla ideer med. Det går framåt i planeringen till att jobba ihop en monter till mässan. Många små detaljer att tänka på. Det är tur att jag är jungfru och älskar att tänka smått.

Men man blir trött av att tänka på väldigt många småsaker samtidigt. 
Kanske dags att ta fram presentkortet. 
Eller börja rida och mocka skit igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar