söndag 8 december 2013

Helvetesskåpet


Dörren till helvetesskåpet går aldrig att stänga för sakerna vill ut. Öppnar man dörren blir man attackerad av blandade hinkar och vassa pinnar och hur jag än organiserar därinne så halkar allt bara omkring ovanpå varandra. 

Värst är damsugaren. Den ska ut hela tiden och står ofta och spionerar på sina fienden (se bild) och väntar på att någon ska öppna dörren så att den kan gå till attack. 

Är det bara jag som har problem med helvetiska städskåp och krigslystna dammsugare? 

1 kommentar:

  1. Visst är det hemskt! Jag har exakt samma problem. Hur jag än gör och hur jag än strukturerar så slutar det ändå med att pinalerna kommer ut så fort jag har gett dom lillfingret. Jag har inte gjort dom något och hur trivsamt jag än gör i skåpet så vägrar dom vara där! Dammsugaren är värst så honom har jag helt sonika tagit ut till vardagsrummet där han håller på att skrämma slag på katten.
    Fi faaaaan.

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera