måndag 2 december 2013

Julklappar

Julklappar är en ångest i sig. Tians önskelista är både krånglig och dyr. Hon önskar sig tex att jag ska följa med henne och åka slalom. Så att hon kan håna mig i backen gissar jag. Hon tror nämligen inte att jag kan åka slalom
men det kan jag visst kolla här.


Incidenten i Måttsundsbacken då jag tog av mig skidorna och gick ner var Måttsundsbackens fel och inte mitt. En gång åkte jag slalom flera gånger i fjällen och det gick hur bra som helst.
Men ändå, ett krångligt önskemål.

Sen önskar hon sig en exakt likadan Spanienresa som i somras, i samma hemska tält på samma camping, som man mest troligt inte ens skulle hitta tillbaka till.

Utöver det är det ett X-box. Med tillhörande Kniekt eller vad det heter.
Jag vill också ha ett X-box men hur ska jag ha råd med det och hur vet jag att jag köper rätt när man inte får någon hjälp av Elgigantens personal och vad ska jag välja för spel och är det inte en väldigt onödig pryl?

Sen önskar hon sig örhängen. Det känns enkelt att ordna.
Jag tror att hon får ett jättestort paket med en massa olika örhängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar