fredag 20 december 2013

Inte julnytt men en massa andra nyheter


HÄSTNYTT
Nu har jag inte bara hittat en cowboy utan även en cowgirl. Jag hittade dem på stället dit jag hälsade på som barn med mamma, och dit jag som tonåring åkte och sov en helg med en kompis, för att det fanns hästar där. Den gången hamnade jag abrupt i snödrivan efter ett barbacka-sken. Men nu ska vi alltså dit snart och rida western för första gången!


ALLA ÄR INTE FOTOGRAFER
Men de finns de som är det. En alldeles äkta Människa tog sig an att fota mina produkter på ett värdigt och proffsigt sätt, och kul var det att agera scenograf, tack!
Kolla på hemsidan hur fint det blev. Fler bilder kommer.





LITEN VIPVISNING LÖRDAG
Ikväll råder lite förberedelser, men inte alls inför julen utan för en liten visning imorgon. Det blir inköp av drycker och småmat och lite annat prassel och pyssel...

PAKETNYTT
Och som en ketchupeffekt så kommer ALLA blandade paket idag,
raglandes över mig liksom regnet.

NYTTHÅR
Imorgon ska jag upp i gryningen, ta morgonkaffet på Cafe Metropol i vanlig ordning och invänta morgonfrisören.

Och sen plocka upp Linda för en efterlängtad turné lite hit och dit.
Kanske inhandla en så kallad julklapp till barnen jag har omkring mig.

Trevlig helg! Och just ja God jul var det väl också då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar