tisdag 19 november 2013

Post positiv reaction?

Det känns kul att vara fotbollsintresserad. Livet får liksom en annan mening. Jag tyckte alla nyheterna i morse var skit, men när de filmade från Friends arenan så pirrade det till i kroppen.

Jag börjar tro att det här är en Latent post reaktion från den gången jag blev tvångsdragen till Camp nou i Barcelona och såg en jättedramatisk match och hade Barca-halsduk på mig och drack öl. Just den kvällen spelade jag exalterad. 

Vi var också tvungna att visa den där arenan till våra föräldrar, som kom och hälsade på i Barcelona. Vi var på fotbollsutställning och tittade på gamla fotbollsskor. Min syster och jag var så uttråkade så att vi höll på att spy.

Det tog cirka 10 år för poletten att trilla ner.
I kväll sitter jag bänkad framför TV:n.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar