torsdag 28 november 2013

Oändliga väskor & tjurskalliga prylar


Jag hatar den här väskan. Den har en tendens att bli oändlig och jag hittar ingenting för sakerna försvinner i de svarta hålen som måste finnas där i oändligheten.

Väskan slukar mycket, bokstavligt talat. Här inne brottas träningskläder, Ipren, tamponger, viktiga papper med mer mystiska saker. 
Som en liten Hellokitty-box mitt i allt. Och precis det jag behöver går upp i rök in i tomma intet när jag närmar mig. Lådsas som att de inte finns. 

Nyss fick jag ringa till min telefon, fast jag visste ungefär var den var. 

Jag följde det avslöjande ljuset... 
Jodå, den lille tjurskallen låg och rent gömde sig där i mörkret. Med ryggen emot. 

Finns det fler än jag som har problem med oändliga väskor och tjurskalliga prylar? 

2 kommentarer:

  1. Mest troligt känner dom flesta tjejer/kvinnor igen sig...

    K-P

    SvaraRadera
  2. Very significant Information for us, I have think the representation of this Information is actually superb one. This is my first visit to your site. Siden kuddfodral och sjal

    SvaraRadera