fredag 15 november 2013

Vamos a jugar el futbol


Jag måste ha slagit huvudet för över en natt har jag gått och blivit fotbollsintresserad. Till och med lite insatt. Här kommer min expertkommentar från SWE-POR ikväll:

"Sverige föll på mållinjen ikväll och det berodde på att Ronaldo var på ett extra offensivt humör. Och på att Sverige var lite "lätta på fötterna" för att det var så kvavt i arenan. Vi tappade fart i andra halvlek och fick svårt att vända i hörnen och förlorade många stolpskott. Trist att Isak tappade matchbilden, men över lag en bra balans mellan försvar och backlinjer och Zlatans frisyr höll måttet ända till slutspelet. Bra kämpat grabbar!"

Jag tror fröet till mitt plötsliga intresse såddes under Fotbollsgalan i veckan.

Zlatan i kostym.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar