fredag 8 november 2013

Inspiring friendship



Så kul det är med spontana kebabtallrikar med en kär vän, som jag inte sett på länge.
Och tänk... vi fann varandra i en lastbil (!) på väg mot Skåne för några år sedan (se bild från lastbilen).

Det är många mil till Skåne och vi hann prata mycket. Sedan dess har vi fortsatt att surra, filosofera och virra omkring. Till och med hunnit göra en musikvideo.




För övrigt funderar jag över hur fit jag skulle känna mig i kroppen om jag tränade så här regelbundet som jag ändå tycker att jag gör,
men INTE kompenserade med hamburgare, kebab, glass i stora lass
och om jag inte satte så sjukt mycket smör* på mina Multi-grains.

Orkar inte ta reda på det. Nu hem och baka tiramisu!
Trevlig helg.

* Det här med smöret är nog ett släktdrag direkt från min Farmors favorit-mellanmål;
Rejäla smörklickar med lite mandelpotatis till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar