onsdag 6 november 2013

Plötsligt vänder det

Jag har varit extremt orkeslös sista tiden. Mörkrets Furste har tagit över min kropp och mitt psyke.
Jobbat, småtränat och hängt tvätt. Grottat in mig i SVTplay. 
Småplanerat Formex-mässan med mer panik än inspiration.
Allt med halvdan entusiasm. Jag har varit felskodd i slasket men inte brytt mig.

Men så plötsligt kom snön och det blev vitt och ljust i tankarna.
Och som om inte det vore nog drömde jag i natt om en helt ny idé.
Jag har aldrig fått en sådan konkret idé i drömmarna förut, jag såg i princip en färdig ritning. 
Något jag ska bygga... och ta med mig på Formex.

Nu kör vi igen. Med riktiga vinterskor.

2 kommentarer:

  1. Med tanke på hur du tillfredsställer mannen som i sig borde räcka för att bortse från mörkret och vakna med ett leende på läpparna så håller jag med om att det vita utomhus är lycka!!
    // Kirtap

    SvaraRadera
  2. Ja snön förstärker alla lyckokänslor=) // p

    SvaraRadera