onsdag 27 november 2013

Dont think just do


Bordsunderlägg i webbutik
Vägen dit är krokig och krånglig och jag önskade att jag hade en liten tomtenissa brevid mig som hjälp, rådgivning och bollplank.



Trälampan snart klar...
Betsat trä och skärt shabloner med en jättevass kniv. Önskar att jag vore ledig och hade en verkstad med en tillhörande gubbe som vet allt.

Men jag har ju en söt liten människa hemma som behöver mig mer än projekten gör och jag mår som bäst när hon är här. Då blir det liksom ordning på torpet då, även om det är lite kaos. Den lilla söta människan vill bygga pepperkakshus och gå på dans och ikväll har vi har en snäll tomtegubbe som lagar middag till oss.

Och på allt detta har jag hittat en pampig 50-talsfåtölj som jag ska klä om, utan att ha en aning om hur man gör. 

Jag älskar att kasta mig in i saker som jag inte har någon aning om hur man gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar