söndag 19 januari 2014

Tid över


Längesen jag hade så här mycket tid över... Vad gör man?! 

Tja man äter en rejäl frukost på hotellet, går till gymmet Sats och tränar ett yogapass. Checkar ut från hotellet, spatserar i staden och checkar sen in på gymmet igen i brist på annat. 

Nu har jag tränat styrketräning saaaakta, shoppat en ekologisk lotion och nu ska jag basta väldigt länge och sedan smörja in mig extremt noggrant! Tiden står still. 

Antagligen är det nyttigt att inte ha nåt att göra. Jag är lika ostressad som gubbarna på parkbänkarna i Italien. 

Väntar på ett tåg som aldrig går. Vägde mig nyss och jag har förlorat nåt kilo på den här resan av allt matslarv, så ikväll kan jag ju alltid spendera tiden med att äta upp mig:) 

Vi ses i kalla norrland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar