torsdag 2 januari 2014

Annandagsnyårsafton

Eftersom att det är Annandagsnyårsafton idag borde jag ju vara ledig! Men det är jag inte konstigt nog. Men det går bra ändå. Själva Nyårsaftonen blev lugn och fin (3-rättersmiddag hos Maria & Co), och eftersom jag inte var bakis på Nyårsdagen så jobbade jag på kontoret med mina affischer. Och det här nya året kunde inte börja på ett bättre sätt.

Men nu är jag fruktansvärt less på allt firande hit och dit. Jag gillar ju inte att tvångsfira saker. Det enda som är jättebra med röda dagar är OB-tillägget + att jag är ledig Trettondagen mitt i allt. Den extradagen hade jag inte räknat med. Tur att vi i Sverige är så religiösa. Undrar om det är Annandagstrettondagsafton på tisdag?

Jag ska lägga upp lite bilder, göra en årskrönika och en massa uppdateringar sen.
Väntar på att Linda ska lägga upp lite bilder först.

Ha en fin Annandagsnyårsafton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar