fredag 17 januari 2014

Formex näst sista dagen



Överinspirerad
Omgiven av design var jag än går. 


Människorna/likasinnade
Vår första (och sista after work), mina underbara montervänner och jag.



Miljöombyte/aktivitet/vila
Vilken resa. .. Sista dagen imorgon 
, på gott och ont. Trött men pigg. Hemma men borta. Älskar hotelllivet! Älskar bastu och alla fina människor! Knytit många nya kontakter (till och med med passat på att ha möte med Indien) och framför allt lärt mig massor. 
Och sist men inte minst så har jag ju träffat Carola!

Allt har känts som en enda dokusåpa, dagarna går ihop i varandra men snart är det dags att återvända till vardagen. 


Stärkt
Jag tar med mig detta fina halsband som en symbol för denna inre och yttre resa som jag gjort alldeles själv. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar