fredag 3 januari 2014

Bra och dåliga saker

De dåliga sakerna

Böter. Igen! Undrar om jag är oallmänbildad i trafikvett för det spelar ingen roll att jag betalar parkeringsavgift och det spelar ingen roll hur jag ställer mig - jag får böter ändå.
Denna gång för att jag parkerat mot körriktningen. Vaddå mot körriktningen?
Alltså jag säger bara, se och inspireras av spaniorernas brist på parkeringsregler. Fy fan vad de är flowiga därborta och här i Sverige är vi bara bajsnödiga och hemskt tråkiga inskränkta människor som bara hittar fel på varandra.

Pissochbajsvädret.

Nu till de bra sakerna

Min dunjacka från Tradera.

Imorgon drar vi till en ranch i Piteå för en lektion i westernridning!

Nästa vecka ska jag få fransk nagelmanikyrförlängningsmanikyr.

Fått ett gratis yoga-kort i 2 veckor.

Nya affischer är beställda och det är julafton varje gång de kommer.

Hotellet jag bor på i Stockholm har både gym och bastu.

Träningsvärken i benen.

Tacos.


Hittat ytterligare en renstek i frysen.


Trevlig helg igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar