söndag 12 januari 2014

Att hoppa från trampoliner emellanåt


Paus i Spanien
Jag vill tipsa er om ett tvättmedel mitt i allt; En stor hink Grumme från rusta. 
Tre önskningar i ett, billigt bra och miljövänligt! 

Bastat, tränat, badat och hoppat från trampolin. Varit på Leos lekland. Haft myskväll med E och L... och tvättat massor. 

På nåt sätt är det så lätt att göra annat när man har en slags deadline. Ni vet fenomenet vid prov i skolan, när allt var roligare än att plugga... till och med avloppsrensning. Och visst är det roligare att hoppa från trampoliner än att rama in, teipa och packa tavlor helt själv. Och kanske är det precis vad man behöver när man har det stressigt - pauser. 

Paus i Spanien
Igår jobbade jag faktiskt flera effektiva timmar på kontoret och idag ska jag dit igen. 
Jag ska bara hänga tvätt först. 

Längtar tills jag sitter på det där tåget och ser ut över Sverige. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar