söndag 27 december 2015

Mr Grey tog mig i 37 minuter

Värme, vila och vatten. Ostbågar, choklad, dopp i kopp, Jansons frestelse... och MR GREY mitt i allt!

Jag är i princip sängliggande på fjärde dagen. Influensa? Ebola? Annat?

Viaplay och Netflix innebär oändliga möjligheter men svåra beslut, vad ska man titta på? I den lilla rutan till höger ser ni mig, med snytpapper och beslutsångest. Xbox Kinekt följer varje rörelse jag gör.

Plötsligt föreslår Viaplay filmen "Fifty shades of grey" och jag kan inte säga nej, jag är för svag och uttråkad!! Jag som vägrat läsa böckerna och inte brytt mig alls trycker på OK-knappen och låter honom ta mig. - Gör vad du vill med mig Mr Grey, det kan ändå inte bli värre!

Inte så dum film ändå. Feberyr, Iprenhög, hypnotiserad och hänförd i cirka 37 minuter...  Ända tills ödet rycker in och sliter mig från Syndernas näste. För precis när det verkar som att Mr Grey skulle få av Anastasias trosor för första gången så bara dör Xboxet! Motorn dog.

Jag såg detta som ett tecken från ovan, tog mig samman och la mig med händerna på täcket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar