måndag 7 december 2015

Kattungar är roligare än storm

Okej, det blåste väl som fan i stallet också. Hästarna tvekade när vi skulle ut med dem i hagen igen och jag frös ända in i märgen.

Men stallet är som ändå lugnt oavsett väder. Vindstilla mitt i vinden. Ikväll kom Anna förbi till oss och hon följde med och red extra i min grupp, jättekul! Det var ju exakt här vi var på ridläger för längesen. Anna påstod att det var 4 år sen och jag drog till med 10. Anna hade rätt. 

Stormens öga. Man står och sopar golvet och det är inget mer med det. Det blåser inte i  ridhuset och ikväll upptäckte jag ett rum med kattungar! Funderade på om det skulle märkas om en försvann ner i min jackficka. Kattungar är roligare än storm. 

Nu dusch och en kopp te. Inväntar lugnet. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar