måndag 23 november 2015

40 SAKER NI NOG INTE VISSTE OM MIG

Jag läser dagstidningar baklänges, dvs jag börjar bakifrån.

Jag gillar inte att dricka vatten ur glas. Dricker det helst från muggar eller flaskor av plast. 

Jag äter glass från dricksglas. 

Jag sätter soja på nästan all mat jag äter. 

Innan jag äter kött måste jag disikera det till småbitar och putsa bort alla senor. (Gäller ej oxfile)

Jag gillar att gå till tandläkaren. 

Jag har blodprovsfobi. 

Jag vägrar att läsa bruksanvisningar. 

Jag läser skvallertidningar. 

Jag hatar när det blåser ute.

Jag älskar att bada badkar.

Jag gillar samma TV-program som pensionärerna, Gokväll, Antikrundan och Landet runt.

Jag älskar fotmassage. 

Jag har nästan alltid på mig tjocksockar.

Jag inbillar mig att jag kan prata med djur.

Jag lådsas att jag kan åka slalom. 

Min släkt är så stor att jag möter en släkting nästan vart jag än går.

Jag har jobbat i baren på Western farm. (utklädd till glädjeflicka i korsett och lång kjol). 

Jag har glömt en bil i Spanien. 

Jag gillar söta likörer som Mintu och Drambuie.

Lösnaglar ger mig panik. 

Jag älskar fiskbullar. 

Jag hatar att diska.

Jag har självlockigt hår. 

Jag har tältat på 1 500 meters höjd. 

Jag är med i 10 000-meters-klubben. 

Jag har hoppat från en tall. 

Jag har varit på delfinsafari.

Jag fryser nästan alltid. 

Jag gillar inte att bära klocka. 

Jag gillar att bära huvudbonader. 

Jag köper klackskor men trivs inte att gå i dem. 

Jag samlar på klänningar och skor.

Jag älskar att kolla på film och ligga sked.

Jag gillar söndagar. 

Jag är beroende av choklad.

Jag gillar att mocka skit och skotta snö.

Jag kan fortfarande stå på händer om jag kämpar lite.

Jag lämnar aldrig tillbaka biblioteksböcker i tid. 

Jag har serverat en öl till Johannes Brost.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar