tisdag 9 september 2014

Vem är du och vad gör jag?

Dåligt med uppdatering här. Men jag har haft fullt upp med att jobba, blir frisk, äta samt hitta sköna liggställningar i soffan.
 
Jag har också varit teknisk mentor till en alldeles ny bloggare här på blogspot.
Jag har kämpat för att inte äta upp den här chokladen ovan, som jag tog med mig
till arbetet som Bjudchoklad. Kom ihåg att Bjudchoklad är alltid en dålig ide. Särskilt om man är ett kakmonster.
 

Jag går omkring i oranga kläder på arbetet, mest för enkelhetens skull
men också för att jag behöver all färg jag kan få tag på.
 
Jag har också kollat månads-statistiken här på bloggen och undrar vem alla mina internationella läsare är? I mean, who are you really?
 
 
Are you a hypersecret reader från Ukrain just about to take a break from the Russian separatist occupation-war, relax and have sneak peak of "Ett p mitt i allt"?
 


 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar