söndag 7 september 2014

Ja det stämmer. Jag är helt vild i SEX-sängen.


Bilderna är från förra säsongen. Nog så vinklat redan då.
Journalistikskolan - Tips på frågor om du ska intervjua en Paradise hotell-deltagare

1. När SEX-debuterade du?
2. Vilket är ditt bästa SEX-minne.
3. Kan du tänka dig att ha SEX i TV?
4. Är du helt vild i SEX-sängen?
5. Har du haft SEX på något jättekonstigt ställe någon gång?
6. Hur ofta tänker du på SEX?
7. Vilket är ditt bästa SEX-knep?
8. Vad väljer du och din SEX-partner, att titta på Antikrundan eller ha vild SEX tillsammans?
9. När hade du vild SEX i SEX-sängen senast?
10. Skulle du beskriva dig själv som en barndoms-störd, missanpassad ungdom som saknar gränser men som helst bara vill skrika MEN KRAMA MIG DÅ MAMMA OCH PAPPA!!! men istället blir det helt fel, det blir KN*LLA MIG ALLA BITCHES till främlingar. Som en person som pratar k*k/bröst/läpp-storlekar och som har tappat verklighetsuppfattningen?

Okej, jag ska erkänna... jag smygsåg förra säsongen och den var jäkligt underhållande.
Har dock inte orkat kolla på den nya men den känns lite enspårig så att säga. .
Lite vriden åt ett särskilt håll. Av producenterna och journalister alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar