måndag 29 september 2014

Riktigt viktiga saker

Ny vecka med nya spännande utmaningar. Jag förstår inte varför jag har så många tider att passa hela tiden! Känner mig nästan lite jagad. Och stressad av min plottriga kalender. Vad är det som kan vara så viktigt!? På onsdag ska jag bjuda alla mina jobbarkompisar på fika men det är helt mitt eget påhitt.

"Jag ordnar fika till nästa arbetsplatsträff!", hörde jag mig själv säga.

Här kan man ju gå den enkla vägen och köpa några Almondy dajmtårtor om jag inte vore så förbaskat sugen på hemmagjord hallon -och lingon-cheescake. Fan ta det här suget ibland. Nu måste jag ju köpa gelatinblad.

Sen vill jag så gärna beställa en onepiece till mig själv i present men jag hittar inte rätt modell och deras hemsida fungerar inte heller!

Egentligen har jag inte så full kalender, den är bara plottrig. Väntar på ett viktigt besked som faktiskt är viktigt på riktigt. Och idag kommer Älvan hem och fyller huset med sin livsenergi och andra riktigt viktiga saker. Hon är viktig.

Kärlek och cheescake, det räcker ibland gott nog.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar