onsdag 5 juni 2013

Vad hände med Uno?

Å vad jag gillade Uno Svenningsson..  Kommer ni i håg den där underbara varelsen? Mannen med de underbara texterna och den närvarande darren i rösten?

Jag tror att Uno är en känslomänniska. Det måste han bara vara för det låter som att han kan börja gråta när som helst.
Uno verkar vara en genuin och snäll människa.

Varför pratar jag om Uno mitt i allt? Jo för att jag gick förbi den här affischen.
Uno verkar leva!
Det som är lite spooky är att jag imorse plinkade på låten Under ytan. Var det ett tecken?
Finns det ett osynligt band mellan mig och Uno?


Jag är inte så mycket för att gå på konserter men det här måste bara bli bra!
Norrbottens kammarorkester, och så Uno mitt i allt.
Dessutom dirigerat av den där överskolade musikern Anders ni vet.

Biljetter skall köpas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar