tisdag 18 juni 2013

Mixed precious things


My Bonsai får sig lite kvällssol.

Mina älskade gamla glasögon är lagade.
Jag må se lite fyrkantig ut i dem, men ser bra ut ja det gör jag!
Även i sol då de är mångfunktionella med inbyggda solbrillefilter. 
Jag är som en hök. För 150 kr.

Då våra små-precious åkte på spontan stugsemester
passade mammorna också på att hitta på något spontant.

Som en inlinestur.
Min fina vän har verkligen en sann kämparglöd...
det var hennes andra tur på inlines..
And Im still learning, trevar mig fram och undviker nedförsbackar.


Vi tog oss fram till lokalen!
 Min vän, mina favoritskor & jag.

Färgglada kvinnor i ram på vägg
"In color" från Arty design

Kvinnan med blomma i håret i ram på vägg
"Woman with flower" från Arty Design

2 kommentarer:

  1. Åh du smygfotade mig?! Haha vilken rolig kväll :)

    SvaraRadera
  2. Haha japp! Mycket roligt. Måste lägga upp filmen också=)

    SvaraRadera