onsdag 12 juni 2013

Att vänta snällt på spännande saker

Ni vet den där känslan av ett starkt trängande behov.
Just nu har jag ett sådant behov, av att tatuera mig. NU på direkten!
Kom igen med borren, jag vet precis vad jag vill ha och var jag vill ha det!

Men livet funkar inte riktigt så. Först måste jag jobba färdigt, hämta barnet, fixa en kedja till sovrummet, laga middag, tvätta kläder, kanske hinna få semester, spara pengar, vattna Bonsaierna och SEN kan jag boka en tid om en evighet hos en tatuerare,
och snällt vänta i den evigheten.

Min måne i skytten gillar inte att vänta snällt på spännande saker.

2 kommentarer:

  1. Nä och när dagen för tatueringen då äntligen kommer så har man ändrat sig.

    SvaraRadera
  2. Haha ja och så måste man avboka tiden i sista minuten.. och då blir man sugen på att boka en ny tid!!=)

    SvaraRadera