måndag 24 september 2012

Top Hat


Hej! Det är dags att skriva ett inlägg. Jag har försökt men allt blir så osammanhängande. Jag är nog lite splittrad i huvve på nåt sätt. Och trött. 

Sen har jag inte haft ro att blogga för jag ska jobba med skivan och spela in film, samtidigt.

Mitt i allt det här skulle jag behöva jag en tvättmaskin också. Så jag slipper ränna i tvättstugan, och hinner få i väg filerna till Malmö och få fram all rekvisita.

Har någon en extra hög svart hatt att låna?

Nä nu mina vänner är det gonatt.


3 kommentarer:

  1. Sicken pingla. Du kan köpa min tvättmaskin om du vill. Puss och kram. /Sunshine.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  3. Sunshine! Varför har du slutat twittra och hur mår växterna? kraaam

    SvaraRadera