måndag 17 september 2012

OOPS I DIT IT AGAIN

Gå ur. Gå in. Stå still. Gå ut! Gör något annat!
Varför gick jag med i Facebook igen. Och varför gick jag ur? Igen!
Have I lost my mind?
No

Efter tids uppehåll (längre än jag trodde) fick jag rådet att gå med i FB för mitt eget bästa.
I en bransh där det gäller att synas och vara med där det händer, är FB kärnan till allmän succé?

Jag tänker öppna 2 andra sidor på Facebook så småningom.

Visst var det kul att "se" alla. Allting var som vanligt. Den obehagliga känslan kom tillbaka.
Jag hörde många nämna densamma.
Så jag för muspekaren till kontoinställningar....sekretess... och inaktivera ditt konto.

relieved

Hello & goodbye! Jag finns kvar ändå. Ni hittar mig på andra ställen.
Som här till exempel. Och jag kommer att hitta er där ni är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar