fredag 14 september 2012

Stormigt

Det blåser. Dels från Amerika och dels runt mina öron. 
Men de känns som uppfriskande havsbriser.
För jag ska släppa en skiva och dessa låtar kommer att vara med:

  1. My regress
  2. Crime
  3. This kind of mind
  4. Millionaire
  5. Pain away
  6. Beautiful bloom
  7. Rain
  8. The Sun
  9. Sing
  10. Flow

Skivan börjar bittert men gungigt. Förklaringen till allt får man i spår 3 - skivans titelspår "This kind of mind". Dramatik i spår 4 och domedagstänk i 6:an, men sen kommer solen! "The Sun", och under låtarna 8-9 kan man pusta ut och inse att livet inte är så tungt.
Avslutningsvis kan man bara flyta på, tex dammtorka till nr 10, "Flow".


Ja det blåser på.... jag fick nyss ett sms om att låt nr 5 spelats i radion idag!
Låten är skriven direkt till min vän, och ovädret och eländet till trots blir jag glad och varm i kroppen. Spola fram till typ 21:10 och lyssna här nedan.


Lyssna: 12.00 - 12.30 fredag 14 sep 2012
Men ibland behöver man vara i lä.
Ikväll en äkta tjejafton. Inomhus.

Önskar er alla en trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar