tisdag 14 augusti 2012

Vem är du? Vem är jag?

"Man kan läsa din blogg i 100 år utan att lära känna dig"

Sa en person till mig. Intressant. Är jag så himla hemlig? Kanske skriver jag inte rakt ut vad jag känner eller vad/med vem jag fyller mina dagar med, men om ni läser mellan raderna så finns jag där. Mitt i allt trams. Att skriva att jag älskar mitt barn mest av alla på jorden känns ungefär som att skriva att jag brukar äta. Jag gillar att blogga.

Och vem är du? Så nyfiken. Rätt många som läser men få som kommenterar. Berätta! Berätta! Om vad som helst, om er favoritmat eller om ert bästa barndomsminne. Eller så kan ni ju kopiera den här lilla frågesporten nedan och byta ut svaren. Det går bra att vara anonym.
(It goes good to write in other langueages. First use google translator and then you fill in this little questionsport. It goes good to be anonymous).

Här tänkte jag bjuda lite på mig själv tänkte jag
Favoriträtt: (saker jag gillar att bli bjuden på): Köttsoppa, sushi, fisk i allmänhet, oxfilé (känd för att peta och disikera senigt kött) hemlagad potatismos eller potatisgratäng. 
Korv & makaroner såklart.
Bästa egenskaper: Smart. Påhittig. Rolig! Ljuv. Fantastisk.... Nördig.
Sämsta egenskaper: Känslostyrd och virrig. Halvtaskigt morgonhumör. Nördig.
Hemlig talang: Bra på att ta ur och sätta i nycklar i nyckelringar.
Hemlig last: Ja några stycken.
Intressen: Att få fotmassage. Musik, ridning, konst, design och säkert nåt annat jag inte testat än. 
Något jag vill testa innan jag dör: Safari i Afrika.
Häftigaste merit: Jag har svävat över en stingrocka en gång. 
Bästa barndomsminne: Minns inte så mycket detaljer. Linda. Jouksengi. Mommo & Moffa.
Vad är du rädd för: Blod och knivar. Bisamråttor och flygande hundar.
Hård eller mjukbröd: Hårdbröd. Men ibland hamnar jag i en mjukbrödsperiod så jag har alltid frysen full i mjukbröd.
Bästa pålägget: Leverpastej och gurka.
Gillar du kaffe?: Ja verkligen.

Nja. Jag var lite halvbra på det här men jag har försökt. 
Ni får helt enkelt fråga om det är nåt viktigt jag glömt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar