fredag 31 augusti 2012

Bubbel & Bajs







Livet i iphonen

Den grekinspirerade yogurten. The one and only.

Jag och Trean spelar Chicago på kvällskvisten. Påhittade gonattsagor om kaninhjältar med rosa klackskor har ersatts av kortspel och tjejsnack. Lika god nedvarvning

Bajs. Bajs av okänt bestliknande rovdjur!? Inte björn som tur är men vet någon vilket?

Titta, glasögonen var under sängen! Det visste jag ju men de måste ha legat tvärskumt till i någon skuggig hörna och det är inte alltid man har tid att prioritera sånt. Jag har istället satsat tiden på stråkmattor och på att dammsuga Treans matta med den nya supermaskinen. 

Hösten
Gokväll med Barbro Börjesson, Bonde söker fru och Hollywoodfruar. Till detta är glasögon ett måste. Så svamligt skönt att vila hjärnan med. Underbara höst... Mörker, middagar med ljus & värme. Stråkar och bongotrummor. Bubblande drycker, Beroccavitamin, öl och gärna Champagne. Finsmakande. 

Nu ska jag ut på ett roligt fotouppdrag medan solen är uppe! Trevlig helg.

2 kommentarer:

  1. Den där yogurten hoppas jag kommer snart i flerpack än tvåpack. De går snabbt åt.
    /Jani

    SvaraRadera
  2. Ja Jani, vi får tipsa varandra ang coops sortiment=)
    Och var de har flyttar runt grejerna.
    kram p

    SvaraRadera