tisdag 19 juni 2012

Skype går varm ikväll.... Roger hör du oss??

Roger från Kalix är frustrerad.
Folk har fått upp ögonen för vår Skype-central och här kommer en fråga från Roger Hällfors i Kalix. Så här säger Roger:

Tjena tjena!! Vill börja med att tacka för en underbar serie.. Mitt problem är att jag aldrig får en tvätt-tid där jag bor. Enormt irriterande. Det finns bara tider dagtid och då jobbar ju jag! Det är som en ond cirkel det här, jag försöker boka, det finns inga tider och jag blir arg och frustrerad. Nu skiter jag i tvätten och går i fula gamla kläder.  Hur gör man egentligen!??



Svar: Jadu Roger.. vi är många som delar ditt problem. Kanske är du i tvättstugan felaktiga tider? Jag skulle råda dig att kliva upp 6 på måndag morgon och tvärboka en eftermiddagstid. Det gäller att vara lite som en vessla nu för tiden, och ta för sig.
Om inte det funkar, känner du någon som har en egen tvättmaskin?
Iså fall gå dit och drick kaffe och umgås över några maskiner!
Lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar