fredag 15 juni 2012

De verkar misstänksamma i Kiruna

Jag ringde typ den enda campingen i hela Kiruna.

- Hej! Jag skulle vilja boka en husvagnsplats 28-29 juni. Hur ser det ut med platser då?

- Ja alltså, vi tar inte emot bokningar via telefon. Har du papper och penna?


- Hmm, jo men kan du se hur det ser ut med platser.


- Du vet väl om våra regler? Att man måste vara över 22 år för att bo hos oss.


- Jaha, men alltså jag är väldigt mycket över 22 år och vi ska uppträda på festivalen.


- Alltså, alla i sällskapet måste vara över 22 år. Om man inte räknas som en barnfamilj.

Men du får maila din bokning där du anger personuppgifter på alla som ska bo i husvagnen.

- Ok jag har papper och penna nu, ge mig adressen.


Jag har väl ingen aning om vad alla egentligen heter som ska med... och exakt hur gamla de är men jag skrev i mailet:

Hej!
Jag pratade mer er tidigare om husvagnsplats och här kommer våra uppgifter: Vi är 6 pärs. (Eventuellt tillkommer några groupisar på natten=)

Ölis 22 år
Snubbe 22 år
P, jag själv 22,5 år
Kille på trummor 22 år
Körtjej, nyss fyllda 22 år
"Chaffisen" 22 år

PS: Kan man köpa ÖL i repeptionen???!

Hälsningar Lulegänget

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar