torsdag 14 juni 2012

Nytt & fräscht som en cubansk taxichaufför

Ut med den gamla äckliga huvudkudden till snus
Nya smakkombinationer. Livet går nu plötsligt i typ ljung och jag tar emot sommaren och de nya fluffiga fräscha smakerna och dofterna med ett nyfiket sinne.

Rensa luften
Någon som vet var man köper häftiga luftfräschningssprayer.... i låt säga lakritsdoft? Eller vanilj är bättre!! Vanilj och lakrits gifter nog sig bra ihop. Jag behöver ett nytt turk-katolik-spray (sk roomspray), för jag har uppenbarligen citronsprayat järnet i hela lägenheten och går nu torr på spray. Jag älskar turk-katolik-spray. De får mig att känna mig som en cubansk taxichaufför. Behöver ett till bilen också.

Tipsa gärna också om uberfräscha skurmedel mm. Gärna i typ Lavendel eller Champagnedoft alternativt Vattenmelon. Minns att jag är jungfru och avgudar alla typer av renlighetssystemsprodukter.

Glad sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar