fredag 1 juni 2012

Bloggpaus

Dagen D
Det lutar åt en bloggpaus. Om man tänker efter arbetar jag ideellt med denna blogg.. och även glädjearbetare behöver semester. Känner ni för att donera tex lite lön eller små virkade dockor så klicka härMen innan jag kanske går bjuder jag på lite modetips och ett recept. 


Sen ska jag ta på mig mina inlines och rulla in mot stan.  Mot helg & sommar...


Dagens photoshopade outfit:
Tröja: "Lånad"
Sov -och städshorts: Lindex
Tjocksockar: Ingen aning.
(I bakgrunden skymtar min kärleks -och sovhörna och tex ett täcke som hamnat helt fel och förstör hela bilden).


Recept: 
3 (äckliga) små rätter gjorda helt utan kärlek
Förrätt: Fil & flingor. 
Inse att du inte blev mätt.
Varmrätt: En liten hemmagjord hamburgare. Slut hamburgerdressing så med keso och ketchup. (Har aldrig förstått det här göra mat & bakverk kända för att vara flottiga i lightversion).
Efterätt: Vaniljyogurt. (Helt okej.)


Var rädda om varandra i sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar