måndag 27 februari 2012

Underhåll mig Zorro



Så tog jag en morgonpromenad till läkare efter 1 veckas influensa, Tack Dr G för snabb handläggning!  Jag är nu medicinerad. Försöker hitta fördelar med att ligga hemma och hosta. Det sägs ju att inget ont som inte för något gott med sig. Det enda jag kan komma på är liggsår.


Solen sken idag. Såg fram emot att "låna" mitt saknade barn.. såg fram emot att rida 2 pass imorgon och att sjunga Hallelujah på tisdag. I stället hetsäter jag popcorn framför ingenting. Detta "ingenting" har pågått 1 vecka


Men så var det i alla fall Äkta Människor ikväll.... och så jag har så gulliga människor omkring mig.. I morgon kommer flickan hem... Tacksamheten vinner över martyren. 
Är bara så urtvättad, uttråkad och utvilad på samma gång. Tänk er, jag köpte nästan filmen Zorro på Coop idag. Ettan.


Snart går jag och klipper lugg med kökssaxen. Stoppa mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar