torsdag 9 februari 2012

Kommunikation


Får jag presentera min sekreterare Rola Niskaanpää

Jag har en egen sekreterare. Det är en finsk gammal fyllgubbe som svarar i min telefon om jag inte är tillgänglig. Han verkar skrämma iväg folk, och man hör kanske inte riktigt vad han säger, men han sköter sitt jobb varje gång. Dock skrämmer han inte bara iväg telefonförsäljare utan förvirrar också mina arbetskamrater som har seriösa ärenden till mig.









Iphonens batteri krånglar och jag föredrar ändå knappar
Jag vill ha den här telefonen, men den verkar slutsåld på typ hela planeten!
Vet ni någon som har en sådan här, (helst röd) som vill sälja? Jag köper.





Sony Ericsson J20i Hazel
Passionate Red Greenheart,
I love you

1 kommentar:

  1. Kommer aldrig glömma när du ringde mig med den där jäkla fyllgubben och höll på att skrämma slag på mig! Har men för livet.

    SvaraRadera