fredag 10 februari 2012

Integritet/ Att vara lite privat ## Internet

#### underbart ######## igår... Sen åt vi ##### och ######## med #####hjärt###.

Idag ska jag ta itu med att äntligen ###### ##### och ska även se om det finns #####tid. Sen ska jag bevaka min minneslista och vinna både det ### och det ###### på Tradera.
Igårkväll var vi också hos ### och där träffade vi en spännande människa som ##### ## en annan människa. Trevlig samkväm helt enkelt.


Jag är extremt ###sugen. Vet inte riktigt hur jag ska göra med det. Funderar på att hoppa på ##### på söndag. Ska gå på mitt hemliga ### idag och dagen till ära har jag tryckt i mig en ########.
Men ### en muffins #### sjukgymnasterna på det hela.

Bara ## kul.

####### helg!

1 kommentar:

  1. hahaha :) guuuuuu så himla hemlig du är! Även om du inte säger det rakt ut så är jag övertygad om att du ska prassla i helgen! ( eh... det där kan ju feltolkas)

    SvaraRadera