måndag 20 februari 2012

In på livet?

Har jag blå eller gröna ögon?


Diskussionen kom upp idag om hur personlig man ska vara i en blogg.
Mitt svar är att det är upp till var och en, och vad man vill använda bloggen till. 
Din blogg är DIN oavsett om den är sann eller inte.
Jag väljer inte att välja, utan bara skriver. Det som kommer ut är bara en liten del av mig, men den är oftast sann. Bra bloggar är bra bloggar, och det är bättre att skriva personligt/opersonligt/tråkig eller hur som helst, än att ängslas och kopiera andra. 


Klicka på textbilden nedan om ni vill läsa om min dag. Men det vill ni nog inte.
Klicka bara om ni vill det.



Svar: Jag har blå ögon. Jag råkade bara ta fel linser i morse, färgade gröna.
Jag blir rädd för mig själv i spegeln och drar parareller till ödlorna i V.
Kuriosa: Jag hatar semlor.

Hur som helst, vissa saker man bara utföra.
Man ska inte blogga om bloggar eller prata om sex.

1 kommentar:

  1. Du har blå ögon!
    om någon kopierar- se det som en komplimang ;)
    Texten om din dag är för liten... jag ser inte. Dessutom är det ett kryss över hela texten om du inte märkt det?
    Man kan inte hata semlor. Jag har två i kylen!/

    SvaraRadera