fredag 17 februari 2012

Gogol Bordello i väntrummet

I am the Rebellious Gypsy Punk Secretary
Min tröja väckte starka reaktioner på vårdcentralen idag. -Vad står det? GYPSY PUNK?!, frågade den första. Den andra glömde bort namnet på patienten hon skulle ropa upp för att hon försökte läsa den gula texten. Kanske är jag en vandrande fara för allmänheten?

New York Gypsy punk
mitt i allt.



Men att vara läkarsekreterare innebär inte automatiskt att man måste bära dräkt, ha inneskor och fila naglarna. Nej jag tycker man kan få gå omkring som en reklampelare för Gogol Bordello om man vill, och kanske liva upp lite i väntrummet!


Eller tänk er om ni skulle besöka doktorn... och så står självaste orkestern Gogol Bordello och håller konsert i väntrummet, vore inte det något!?

Jag lutar mig mot lagen om yttrandefrihet.
- New York Gypsy punk, säger jag bara. Hur mycket jag vill. Tills jag får en tvätttid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar