onsdag 14 oktober 2015

Lindas bönder


Ikväll är det Bonde söker fru och varje år är det lika spännande. Vilken bonde skulle Linda ha valt?

Min första tanke var Daniel. Helt klart en man i hennes stil.
Men då nämner Linda helt hemlighetsfullt att
"hon vet vem jag tror att hon skulle välja men att det inte är den jag tror".


Då fick jag raskt tänka om och när jag såg denna charmige bonde blev jag tvärsäker,
Linda väljer Stefan! Vilken skräll! 

Men då säger Linda att "han med skitiga naglar är så ofräsh" och då blev jag osäker igen.


Jag hade svårt att tro att Linda skulle falla för den här sparris-typen, men tanken gick faktiskt till hästbonden.
Hon har förvånat mig förr.
Inte var det han, det kunde jag skriva under på.

Så, vilken bonde väljer Linda egentligen?

Avslöjandet, det var Daniel i alla fall! Jag hade rätt! Hon måste ha kört en rökridå.
Klart att man har koll på sin bästa vän.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar